GENERALI

[contact-form-7 id="55" title="formularz pozwy"]
Jakie dokumenty są potrzebne
  1. Aneksy do polisy – jeżeli były zawarte.
  2. Pismo od GENERALI o rozwiązaniu polisy, zawierające rozliczenie polisy – jeżeli jest w Państwa posiadaniu.
  3. Pismo od GENERALI, w którym Ubezpieczyciel informuje o opłacie likwidacyjnej jaka zostanie pobrana w przypadku zamknięcia polisy – jeżeli jest w Państwa posiadaniu.
  4. Państwa adres e-mail i numer telefonu.
  5. W tytule maila prosimy wpisać Polisolokaty GENERALI
Dokumenty prosimy wysłać na adres e-mail: adwokat@adwokatjsosnowski.pl
  • Generali Beneficio
  • Generali OmniProfit
  • OVB Future Invest
  • Mój Plan Finansowy
  • Ubezpieczenie z przyszłością
  • db Inwestuj w Przyszłość – aktywne oszczędzanie
  Jeżeli Państwa produktu nie ma na powyższej liście, prosimy także o wysłanie zgłoszenia i dokumentów do weryfikacji. Weryfikacja dokumentów jest bezpłatna i nie zobowiązująca.